tisdag 14 juli 2009

Vecka 18+3


Egentligen har jag inte tänkt att ta magbilder mitt i veckan utan den dagen jag byter, men idag känns den mycket större så jag var tvungen att ta en idag.. :)

Igår var vi och kollade på barnvagnar i K, men jag fann ingen som jag blev jätte sugen på. Får kolla in sortimentet vi har här hemma också, innan vi bestämmer oss. Men tänk vad svårt det kan vara, så himla mycket som man vill ska stämma.. Vi kommer säkert inte kunna bestämma oss utan vi kommer få stressköpa en på slutet.. Men vad spelar det för roll i det stora hela egentligen... Ingenting.
Köpte mig en bh också igår, fast idag känner jag att den kanske var för liten den med, den är iaf på gränsen. Typsikt mig, men är det något jag hatar så är det att köpa just bh. Sen gör det inte saken bättre att de som sålde bh:n till mig, hela tiden var utanför provhytten och frågade mig hur det gick.. Det stressar mig ännu mer.. Jag vet att de bara vill väl men jag vill helst prova i fred..


*****


Kram

2 kommentarer:

  1. Härlig magbild! Önskar dig en trevlig sommar och hoppas du visar fler magbilder snart :-)

    Kram Ninna

    SvaraRadera
  2. Hej!
    När jag väntade mitt första barn för 3,5 år sedan så fick man beställa vagnar i god tid, vet inte hur det är idag men det är värt att kolla upp det.
    Kram Love74

    SvaraRadera

Alltid lika kul att läsa era hälsningar till oss!

♥ Kram ♥