onsdag 8 juli 2009

Vecka 17+4

Här kommer lilla jag! :)

Sent inlägg idag men vi har inte kommit hem förrän nu. Vilken dag! Så himla underbart att få se den lill* igen.. Livlig krabat vill jag lova, låg inte still typ en sekund!
2 händer, 2 ben, 1 hjärta på rätt sida, 2 njurar, 2 fötter, hjärnan, ja vi fick verkligen se allt! Det var en sån otrolig upplevelse, just eftersom allt var så himla tydligt.
Vi blev framåt flyttade lite, så nu är födelsen beräknat till den 11 December istället och vi är "bara" i 17+4 men det spelar ju ingen som helst roll.

Vi fick flera bilder vi kunde välja på men vi valde den här.. Man kan se den på två sätt.. Ena är att h*n suger på tummen och den andra är att h*n vinkar.. Den här bilden sa mig och min sambo mest och då fick det bli den. Den här var dock inte den tydligaste profilbilden men vi var överens..

Nu ska jag snart lägga mig för måste erkänna att jag sov inte så himla mycket inatt.. Många tankar som for runt i skallen på mig!


***

Kram

5 kommentarer:

  1. Vilken sötnos!!!
    Det är underbart att få se den lille krabaten. Man vill aldrig att det ska ta slut. Men om några månader får du se h*n i verklighet och det är inte så fel!
    Kram Pez

    SvaraRadera
  2. Härligt å få se den lill*
    :)

    Mysig bild :)


    Fann dig via babyboom :)
    //4barnsmor

    SvaraRadera
  3. Vilken UNDERBAR bild på krabaten :-) Jo, vi gillar att göra korta utflykter. Denna sommar har vi inte planerat in någon utlandssemester eftersom vi renoverar hemma. Så det kommer att bli kortare trippar kors och tvärs istället. hur kul som helst :-)

    Kram Ninna

    SvaraRadera
  4. Hehe japp det är det . skrattar många gånger :D :D

    Ha en underbar lördag :)
    kram

    SvaraRadera

Alltid lika kul att läsa era hälsningar till oss!

♥ Kram ♥